Killvans internet har dött!

Ja, rubriken e sann! Killvans internet har dött för ett tag så nu sitter jag (Gud ) här och har hennes lösenord för några minuter :)
Det betyder allltså att jag kan skriva precis PRECIS vad som helst  ;)..

Men jag e trött :( har träffat släkten hela helgen och nu vill jag bara sova efter en lång bilresa. Så jag tänker vara snäll och skriva några fina ord :)

Killvan ELLER Prilla som jag kallar henne, e en av mina allra närmsta vänner och hon förtjänar det bästa, därför har jag kommit på världens BÄSTA present till henne och ja! den inkluviserar (stavning:S) bacon o ostbågar!:D
YOU KNOW U LIKE IT!

Aja, bara så ni vet fyller jag år om 9 dagar! bra va?

Nu ska jag kolla lite ghostwhisper (Y) o sen ska jag sova :$ nattnatt puss! <3


FOTO: kiLLVAN O JA!
Jag försvarar mig med att jag steg upp klockan 7 på morgonen den dagen eftersom vi skulle till s. esplanaden och shoppa loss! ;),

Kommentarer
Postat av: arg tjej!!

LÅT INTE MATHEA GÄSTBLOGG HON SKRIVER TÅÅKIGT!!!!!!!! :@@



go killvan

2010-08-03 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0