jobbigt!

igår vid matbordet blev pappa riktigt nervös.
jag berättade om alla mina killar för honom
dvs, Tim, Josef, Wendel och Ballex
ja berättade om deras MVG;n och allt de.
ja berättade om wendels biceps, att han har två bucklor på armarna
och att jag inte kan få mina händer runt dom
och självklart berättade ja att Timmybooi och Josef älski hade tvättbrädor
och att Ballex hade bäst kondition i klassen.

pappa blev så nervös att satt och pillrade i lågan i ljuset sa typ 15 gånger "kan vi byta samtalsämne nu"
jobbit läge där, jao!

ja fortsatte bara och berättade om bilden när ja pussar Josef och att ja ska fira nyår me wendel

de slutade me att han gick från bordet och la sej i soffan

SO LONG-FLAGGSTÅNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0