ARGT INLÄGG!!! :@

okej nu e det så att jag sitter ALLTID och skakar på mitt högra knä/ben, ingenting jag tänker på utan det komemr automatiskt, men nu e ja så j*vla stressad så ja hoppar med BÅDA benen/knäná.

varför killvan, varför?
joo, för ja ska upp till Gullholmen, i göteborgs skärgård, till matheas sommarstuga.
ja ska sitta på först ett t åg i 3 timmar upp till Göteborg
sen ska ja byta till buss där och sitta på den till Varekil i typ 1 och en halv timme
sen ska ja byta till en annan buss till Tuvesvik och sitta på den i 1 och en halv timme.

och förra gången ja åkte upp kom jag ju på fel tåg i göteborg, remember?
dock ringde ja bara papi som hämta mej på stationen i gtb och hjälpte mej på rätt tåg och ringde mathea och sa att ja kom 2 timmar senare.

men vet ni vad? MATHEAS MOBIL HAR DÖTT OCH JA KAN INTE FÅ TAG PÅ HUN PÅ NÅGOT SÄTT FÖR JA HAR INTE HENNES FÖRLLDRARS MOBIL NUMMER ELLR NÅGONTING OCH HUN HAR INGET INTERNET SÅ HUN KAN INTE SE DETTA ELLER DE PÅ FACEBOOK!!!
SÅ HUN VET INTE NÄR JA KOMER!!!
OCH DEN.......RINGER INTE MEJ HELLER!!!
ASSÅ JA E SÅ j**** ARG JUST NU!!!

OM DET ÄR NÅGON SOMS HAR KONTATKE MED HUN SÅ SNÄLLA
SEJ ÅT HENNE ATT HUN SKA RINGA MEJ DIREKT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0