en kopp kaffe och lite bacon på et fat skulle sitta fint, tack!


(killvan för 3 och 3/4 minuter sedan)

igår va de midsommar.
ja tänkter varken berätta om den eller lägga ut bilder, men ja kan ju erkänna att du skulle önska sååå mycket att du vore mig, ja va så enormt snygg och hade så sjuuukt kul.



idag är jag ledsen, igentlignen e ja bara trött men vi säger ledsen.
midsommar e slut och jag har aknat ur världens roligaste dröm jag hade inatt.
känn min smärta, KÄNN DEN!

den smärtan ska ja bota med massa shopping lite senare idag.

Kommentarer
Postat av: MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

Super fin blogg! :)

2010-07-03 @ 21:20:42
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0