ni kan sluta gråta, the bitch is bääck!

jag har inte övergett er, intrenet har legat nere nu i 1 dygn....



igår, jag och Simon (storebror) sitter ute och äter mat.
killvan- tänk när vi blir stora och våra fruar kommer göra så.
simon- AHHAHAHAHAHAHAH.. vänta.... våra FRUAR?!?!?!?!
killvan- ja... oj... nej asså... ja menar respektive... eller... ÄSH, SKIT SAMMA det blev fel!
simon- det här får du skriva på bloggen
killvan- ja ska skriva att det var DU som sa "våra fruar" smek på den du! *stolt*
simon- tja... det är ändå till min fördel vad du än skriver!
killvan- .....


Kommentarer
Postat av: emelie

SV: tack :) vad glad jag blir.

2010-06-25 @ 11:11:03
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0