Onda Gud gästbloggar


Som ni ser e jag inte alls ond utan god! som en ängel ;)

HEJ ALLA SMÅ KIILVA STALKERS ;)  Mathea skriver. Ja de e jag som är gud! sjukt va?;) o de va jag som kom på namnet killvan! :D


Jag har lyckats få tag på killvans lösenord så nu sitter jag o gästbloggar och ni måste tyvärr stå ut med det -.-
Idag har jag o killvan o några till vatt på Källby (utomhusbad) och schteekt samtidigt som vi blivit nerstänkta med vatten av fula småbarn.
Ja vi kände oss väldigt uppskattade och avslutade badet med att JAG fick skjutsa Killvan heeela vägen hem!
( På en vinglig cykel som gör ont att sitta på :'( )

Nu har vi delat på ett paket nuddlar och kollat gamla bilder så vi skrattat sönder oss!
Och ochoch.... om TVÅ veckor ska Killvan komma upp ti min sommarstuga o vi ska grilla marshmallows över värmeljus som vanligt och bada i havet ;) smack på de!

Aja , nu ska jag sluta störa er :):) ha de fett ! <3

Btw. jag har tvingat killa att sitta ensam i sängen o lyssna på musik (blunda) samtidigt som jag skriver detta ;) hihi!


Kommentarer
Postat av: amalia den arga

du ljuger din bögmathea!! och har du glömt mig va!?!?!:@

<3

2010-06-16 @ 19:28:07
Postat av: KILLVAN

MATHEA, DU SEJER AT DU INTE FICK SKRIVA MITT NAMN SÅ GÖR DU DET ÄNDÅ "...VILL INTE ATT DE SKA KOMMA UT..." JAG SKA TA BORT DIN KOMENTAR !!!! <333333333

2010-06-16 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0