aw va söt ja e!

 (klicka på bilden för större format)

dagens mode blogg (check):
jag och pappa skulle ta en snabbish till Lund idag
det slutade me att efter vi fikat och köpt Ox-filé stack till Nova och storshoppade
till mej. tihihi, ja klagar inte!
de blev;
ett par ljusa, slitna jeans
en klänning som ja inte ville ha, och lovade att jag aldrig skulle anväda! han köpta den ändå...
En jätte söt tröja
Klämmor och toffsar

ochochoch, jag fick Goodiebag :)
handlade man över 900 så fick man de
de låg örhängen och halsband i den

(bild på trasorna och allt kommer ikväll eller imorgon bitti)

Kommentarer
Postat av: felicia

F*CK VA SÖT DU E! jag stalkar din blogg varenda dag och beundrar dig stort att du är den du är, och står för dig själv. ha det bra :)

2010-05-29 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0