pepsodent white now fungerade inte så bra som ja trodde, här är resultatet.




saknat mej?
klart ni har

jag är hemma från en underbar helg i Göteborg.
först satte jag mig på fel tåg (I GÖTEBORG) fick panik och började storgråta, efter 40 min var ja tillbaka på stationen.
ja råkade ha på min MP3 under hela natten så när ja satt på tåget/bussen i 3 timmarna hade ja inget att göra.
jag badade i havet när jag kom fram ... de va ju ... jäte varmt .... hm ...
nu e ja hemma, och alla mobbar min dialekt, tillochmed mamma.

HALLÅ, JAG HAR VATT I GÖTEBORG, DÄR PRATAR MAN INTE SVENSKA, MAN PRATAR GÖTEBOSKA


mer bilder kommer när mathea har skickat och när jag har kopplat in sladden i datan dvs. ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0