min resa.

det här har varigt en bra resa, jag har bland annat;

- gått vilse i Berlin,
-köpt 700 g Milka choklad,
-ätit 0,5 k vanilj pudding på 10 minuter (efter de mådde ja skit dåligt och la mej på sängen och somnade me alla kläderna på)
-shoppat allt från underkläder, skor och kläder till LISTERIN, 1,5 kg märkes shampo till ett halvt kilo vaniljpudding osv. helt vanlig shopping runda där, daaah!
-petat Påven i näsan och tagigt Britney Spears på tutten (JAG HAR BILD BEVIS)

nu men inte minst... nej, skägg, va hette de? juste (i) SIST men inte minst har jag.....
trummvirvel

-KRÄKTS UPPE I DET KÄNDA TV TORNET PÅ RESTURANGEN (208 m högt) PÅ GRUND AV HÖJD SKRÄCK
SLÅ DE IFALL DU KAN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0