KRIS MÖTET!!

här med som ordförande och sekreterare förklarar jag att mötet är öppnat.

förgående protokoll- ja då gick vi igenom det här med Linsay Lohan som åkt i fängelse.

dagens pungter:
- blogg paus ev. lägga ner bloggen
- var ni mina stalkers (som låg på 128 stycken igår) ska bli av
- framtiden


det här är känsliga pungter, ifall ni undar... men det här ska inte bli FÖR känslosamt. inga tårar, tack

pungt 1:
varför ska du göra såhär killvan? blogg pausen? vad är det för fjanterier ?
- äsh, ja ska se ifall jag har ett liv utan för bloggen, dessutom har annat för mej, sitta i en gungstol, stirra på en tavla och spela på läppen tillexempel.

pungt 2:
vart ska vi ta vägen när vi går in på datan och upptäcker att vår favorit inte finns kvar längre, hur ska vi ta det här?
-tjaa, ni kan ju alltid sticka till teklas blogg, den är faktiskt helt okej, den går såklart inte att gämnföra med killvans blogg men ja, den blir godkänd.

pungt 3: hur blir det med framtiden, komemr du någonsin komma tillbaka till oss ?
-tjaa, ja kommer tillbaka nästa vecka eller veckan efter det. Bros väll på ifall jag en dag när jag ligger i min säng och halicunerar faktiskt kommer på att jag saknar mitt liv, då komemr ja tillbaka, för många föräldrar säger att deras barn är deras liv, och min blogg är som den sonen jag aldrig fick.



Kommentarer
Postat av: p

kom tillbaka. Kom tillbaka. Skägg. Skägg!!

2010-10-08 @ 17:41:20
Postat av: aalice

JAG HATAR DEJ LITE NU ;(<3

2010-10-11 @ 21:52:04
URL: http://lloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0