tyskland vs. england vs. italien


här är min tysk som jag ska bo hos.
-han heter julius.
-han är tysk.
-han gillar kebab.
-han har tre stycken råttor hemma som husdjur.
-gerbiler rättare sagt.
-han gillar att shoppa.





här är min kompis som jag går i samma klass som
-han heter Tim
-han är engelsman
-han gillar oxå kebab.
-han har inga husdjur.
-han har jordnötssmör hemma.
-han har en vit fläck på sin adidas jacka.
-han kallar sej själv "party prissen"





här är min sista kompis som går jag går i samma klass som
-han heter Alex
-han är italienare
-han gillar oxå kebab.
-han har inga husdjur.
-han har varken nutella eller jordnötssmör hemma
-han har en visnings bild på msn med en snygg kille på som han påstår är sej själv, det tvivlar jag på
-han sejer "das auto"
-han har tröjor som jag skulle kunna ha som lång klänningar. dom är stora






skägg, klart ja väljer Rammstein framför pasta och te. skäggt val liksom

Kommentarer
Postat av: Lollo ;3 hell yea bitches :P

Men asså min tysk e fan hetare ;3 skägg asså :P

2010-10-18 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0