dansk läsare. känns coolt





"kryckor och gips, God bedring,HVA HAR SKJEDD"




svar: vad som har hänt? eftersom du frågar så..
ja skulle fixa en sak på foten, så sprutade en hudläkare flytande kväve på den.
så fick den en köldskada som sedan blev inflamerad så att jag fick en infektion i kroppen
vilket ledde till att jag jätte snabbt fick ugnefär 41 graders feber och hade ett rött streck på foten (vilket innebär början till blodförgiftning) jag blev inlagd på sjukhuset och fick antibiotika intravenöst och så fick dom skära lite och tömma foten på vätska. gipset hade jag bara för att hålla foten stilla. sedan var jag tvungen att ligga stilla 1-2 veckor och jag fick inte gå på foten därav hade ja kryckor. nu har jag kryckor för att jag är svag i benet och det gör ont när jag går. men det håller på att läka nu.



ifall ni undrar något mer är det bara att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0