lilla lady

ikväll har jag

-vatt ensam hemma hos tekla i 20 minuter med endast hennes päron
-vatt i affären och tittat på piroger men köpt pizza och godis
-tittat på Glee och ätit izza och godis
-somnat i teklas soffa 2 gånger
-dansat till "Lilla lady" med tekla och mitt i allt kom hennes päron hem och skrattade åt oss
-ätit den nya marabou smaken
-druckit ur teklas mjölkpaket med tillstånd och blivit smygfotad


på tal om ingenting har jag gått runt med ett paket brunsås i min skolväska hela veckan.
ville bara va på den säkra sidan ifall ja skulle äta hemma hos någon kompis och den inte hade någon sås.
man vill ju inte ta några risker!


Kommentarer
Postat av: <3

GLLLE in my fucking heart!! 8D

2011-02-12 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0