I said what what, in da butt

killvan; alex, att du, tim, sofia, vikki, tekla och mathea och massa fler tycker att jag är snygg, snäll, rolig, fin och perfekt på alla sätt tycker jag är väldigt trevligt. jag vet liksom om att jag tar en stor bit av era hjärtan och ja ville bara seja att det kan jag förstår! en så underbar tjej som jag kan inte göra nått annat än att bara hålla med om allt det där. Så ja ville bara seja att fortsätt med dej och det är väldigt trevligt att så många tycker om mej! :)

alex; haha, vilket självförtroende.....


jag trodde åtminståne att han skulle skriva "mm, trevligt för oss..."  men nää, jag ser detta som en väldigt allmänt stor diss. TACK FÖR DEN, DIN PANKAKA!


Kommentarer
Postat av: Helena

HAhahaha håller med Alex XD Nej, men jag tycker också du är söt snygg och vacker, du är störst bäst och vackrast eller hur?O.o;)<33

2011-01-03 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0