ja som trodde det bara var Ballex....

killvan: asså alla va super elaka idag i skolan, vet du vad ?
brossan: nej och ja bryr mej inte heller
killvan: nehe.skit i det då.
brossan: precis de jag hade tänkt göra faktiskt...

...en stund senare..

killvan: vi ska göra rollspel på engelskan och dom röstade mej som huvudroll bara för att ja e sämst för dom vill att ja ska skämma ut mej
brossa: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...eller de va inte det du ville att jag skulle seja?
killvan: NEJ! DU SKA SEJA ATT DOM ÄR ELAKA!
brossan: .....men de blir ju as kul när du gör bort dej..du är ju typ sämst...

...

brossan: ja borde kanske komma och titta, min komunikationslärare hade säkert gett mej ledig för att se min syster skämma ut sej!



en stund senare

killvan: vad är rollspel för nått?
brossan: asså, de e som teater fast tråkigare..det är det tråkigaste man någonsin kan göra, hade ja vatt du hade jag inte sett fram emot det! har ni fått manus?
killvan: nej..
brossan: HAHAHAHA Å E DET IMPROVISATION SOM GÄLLER, SHIT VA DU KOMEMR GÖRA BORT DEJ, HAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0